2011. február 17., csütörtök

Ökörszem

Délután egy erdőt kellett körbemérnem. Reggel esett az eső, délután is borús idő volt, fényképezésre gyakorlatilag alkalmatlan. Gondoltam, hogy egy várva várt madárral, az ökörszemmel találkozhatok az erdőszéli bokrosokban, ezért vittem magammal gépet. Több helyről is hallottam a hangjukat, de látni nem láttam őket. Majd felbukkant az első, de sajnos a bokorból nem nagyon szeretnek előjönni. Fényképezéshez nem volt sok fény, az ökörszem is állandóan takarva volt egy ág által. Azért készült pár kép, de remélem hamarosan ideális körülmények között is találkozok ezzel a fajjal. A képek nem valami élesek, mivel elég nagy volt a kivágás... Tanulságos nap volt, szereztem pár érdekes tapasztalatot az ökörszemről.




Nincsenek megjegyzések:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...