2011. február 11., péntek

Szemle 2

Mostani terepszemlém helyszíne a lakóhelyemhez közel lévő Sarádi horgásztó. Ez egy kis tó, szántó, cserjés, és egy kis erdős résszel szegélyezve. Titkon most is ökörszemet szerettem volna fényképezni. Meg is pillantottam közel hozzám egyik bokorban. Körberepült, de sehogy se akart 10 méternél közelebb merészkedni. Sajnos nem tudtam róla most sem készíteni értékelhető képet. Láttam pár tőkés récét, erdei pintyet és egy talán citromsármányt, vagy csicsörkét. A bejegyzés végén teszek fel róla is képet, de ez a madár is messze volt, beazonosítani is nehéz. Természetesen az őszapók most sem maradtak el, sok időt eltöltöttem velük. Szeretem őket figyelni, érdekes állatok. Az őszapók után érkezett pár széncinege, és kékcinege is.
Felteszek pár őszapós képet, de ígérem több nem lesz, mert már biztos unalmas, hogy minden bejegyzésben ők szerepelnek.




És akkor csak mutatóba az ökörszem, és a csicsörke, vagy sármány (aki be tudja azonosítani, megírhatja, hogy milyen madár): 
*közben megvan a megoldás:csicsörke


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...