2011. február 6., vasárnap

Őszapó túra

Mai nap - a jó időt kihasználva - a Deseda partján kirándultunk. Egy kertben lévő fenyőknél gondoltam, hogy itt biztos vannak őszapók. Sikerült is két darabot előcsalogatni. Nagyon nem akartak a gép előtt pózolni, ezért továbbmentünk. Amikor megálltunk, egyszer csak egy csapat őszapó repült el a fejünk felett fáról-fára haladva. Céljuk a közeli erdő volt. Utánuk mentem, kb fél órát töltöttem velük, nagyon közel jöttek, készült is 1-2 fénykép. Az erdőben 15-20 egyed lehetett körülöttem. Amikor eljött a visszavonulásom ideje, elhatároztam, hogy megpróbálom visszacsalogatni őket az erdőből Anitáékhoz. Ez sikerült is, 6-7 őszapó velem tartott.














Továbbá 1-2 háttérképnek való:





Nincsenek megjegyzések:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...