2013. március 1., péntek

77..

Mit takar a cím? Pár sor és kiderül... 
Este a lesbe mentem, bagolyra várva. 18 óra után meg is ékezett! Bizalmas példánnyal volt dolgom. Jól tűrte a fotózást, nem repült el az első vaku villanásra. mint az utóbbi időben. Az ág minden cm-ére ráült, amikor megunta a helyét csak arrébb lépett. A bal lábának körmén pedig valamilyen rágcsáló szőre volt. A beszálló előtt elhelyeztem egy ágat, amire farhátat tettem. Egyik pillanatban gondolt egyet és átrepült erre az ágra. Először azt hittem, hogy enni fog belőle, de egy falatot sem evett. Rágódtam rajta, hogy megpróbáljam-e ott lefotózni. Az volt a probléma, hogy a fókuszt manuálisan kell állítani, úgy hogy a keresőben semmi sem látszik. Ha elállítom, akkor lehet, hogy a rendes beszállóra sem tudok visszaállni. Végül is megpróbáltan, egy portré lett belőle, majd visszatértem a rendes beszállóra a fókusszal. 
A bagoly egyszer csak elrepült, majd a beszállón landolt hamarosan. Előttem tartózkodásának utolsó 10 percében elkezdett mély hangon kommunikálni. 'Huuuu-huuuu' hangokat hallatott.
Összesen 77 percet töltött előttem az erdei fülesbagoly.
Elég fárasztó volt a szememnek az, hogy folyamatosan a keresőben figyeltem. Ott semmi sem látszott, csak néha tudtam kivenni 1-1 árnyat. A fejét sem láttam, hogy merre néz. az csak a képek elkészítése után derült ki.














2 megjegyzés:

  1. Nagyszerű képek lettek ismét! Ezek szerint helyreállítottad a megrongált lest és pótoltad az egereket, vagy csak megszokásból tért vissza a füles? Mindenesetre gratulálok és keresem a módját, hogy én is megpróbálhassam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Endre!
      Nagyon szépen köszönöm! A les nem volt megrongálva, csupán egy farost lemez volt kiszedve, ami könnyen kivehető, berakható. Az van az üveg helyén, ha nem vagyok ott. Az egereket nem tudtam pótolni, ha lett volna, most biztos voltam benne, hogy sikerült volna egérrel lefotózni a baglyot...
      Sok sikert, próbáld egyszer ki. Felhős időben, ha a hold takarva van, semmit sem látni, erre fel kell készülni.
      Üdv:Balázs

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...