2012. július 21., szombat

Végre napsütés!

Mint írtam, az itatót átraktuk pár méterrel arrébb. Ez elég volt ahhoz, hogy napsütés érje. Délutánonként már próbálkoztam, de akkor a háttér nem az igazi. Most volt alkalmam tesztelni reggel is. Eleinte hálóval takartam  magam, majd betettem az üveget is, amikor már elég fény érkezett. Reggel nem volt valami nagy forgalom, ezért úgy gondoltam, hogy elég volt ennyi mára. Bementem, aludtam, kutyáztam kicsit. Aztán amikor visszamentem már nagy élet volt! A les feletti diófákon 4 db sárgarigó kergetőzött. Azt hiszem lekéstem őket, ha egyáltalán leszállt valamelyikük is...
Legnagyobb számban cinegék jönnek a vízre. Meglepő módon nagyon sok a barátcinege is. 
Az első képen látható poszáta ilyen betegesen ült. Mielőtt elment, pottyantott egyet. Az ürüléke egy ötletet adott. Bodzamagokkal volt tele. A les mellett egy bodzabokor található. Kihelyeztem egy érettebb gyümölcsös ágat, hátha sikerül egy bogyós képet elcsípni. De ez nem jött össze...










Nincsenek megjegyzések:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...