2012. október 1., hétfő

Ölyv helyett szajkó

Reggel kiültem kicsit az ölyves lesbe, megnézni, hogy miként alakulnak a dolgok. Már elég korán egy ölyv megkörnyékezte a lest, de mintha tartott volna valamitől, továbbállt. Ezt elég sokszor megismételte. Szerintem Völgyi Sanyi által javasolt módszer miatt szokhatott a leshez. 10 méternél nem jött közelebb.


Egyszer egy szajkó miatt repült el, aki egyenesen a beszállómon landolt! Megmondom őszintén, hogy ez a faj volt amire semmiképp sem számítottam. Tehát meglepetés volt.



Most hétvégén volt Pécsen a kiállítás megnyitó, amiről már írtam pár bejegyzéssel korábban. Köszönet a szervezésért és a lehetőségért a birdphotography.hu atyjainak!

fotó: Papp László



2 megjegyzés:

  1. Az ölyv valószínűleg kifigyelte, hogy a lesben vagy, azért nem jött közelebb. Nálam az a meglepetés, ha egyszer véletlenül nem jön egy szajkó sem. :)
    Gratulálok a kiállításon való szereplésedhez. Melyik képeddel szerepelsz? Megérdemelné, hogy megmutasd!

    VálaszTörlés
  2. Igen, lehet, hogy kifigyelt. Már világos volt amikor beültem. Köszönöm szépen! A bal vállam feletti vércsés kép volt az enyém :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...