2013. április 13., szombat

Meglepetés!

Szombaton ismét a lesben voltam, már elég korán sikerült kimennem. Még semmi fény sem volt, amikor egy tojó cigánycsuk ült le a les előtti mácsonyán. Bíztam benne, hogy visszatér később is. Persze vissza is jöttek a hímmel együtt.






Ez után érkezett az igazi meglepetés! Igaz, hogy csak pár másodpercre és elég távol ült le (a vércsék beszállójára) egy kerti rozsdafarkú hím! Ezt a madarat eddig csak képeken láttam, még sose találkoztam vele. Sajnos nem az igazi kép, elég nagy a vágás, de megvan! Remélem még összehoz vele a sors kicsit közelebb is!




Még egy sordély is leült ide és jellegzetes énekét adta elő nekem pár percig. Egyszer egy banka is elrepült a les előtt, majd a mögöttem lévő fákra ült és hallottam az ő hangját is. Nyaktekercsek is voltak valahol mögöttem a sűrűben, egész nap hallottam őket.






Nincsenek megjegyzések:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...