2013. január 13., vasárnap

Füles hóesésben

A tegnapi naphoz képes eléggé megváltozott az időjárás. Délutánra 5 cm hó esett. Készültem egy baglyos próbálkozásra. Kellett egy vaku védő tokot készítenem, hogy ne ázzon be és meg kellett oldanom, hogy a pont szembe fújó szél ne verje be a havat az objektívbe. Közel sem volt biztos, hogy szerencsém lesz a bagollyal. A legutóbbi baglyos bejegyzés óta voltam kint 3 alkalommal, de nem jártam sikerrel.
Ma végre minden összejött! Fél órán keresztül ült előttem, tisztán láttam a baglyot a beszállón. A havas táj miatt elég világos volt.






Tollfül fent:


 Tollfül lent:


6 megjegyzés:

  1. ez annyira durva!nagyon kijön a lépés Neked mostanában,persze tudom,hogy ez nem hullik csak úgy az ember ölébe!gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Hova lehet ezt még fokozni? :)
    Minden elismerésem! Én ilyen füles fotókat még nem láttam!

    VálaszTörlés
  3. Húúú-Húúú, micsoda képek! A bagoly önmagában is nagyon jól mutat sötétben, hóesésben meg különösen. Ennyire nem zavarja a vaku? Mert én még nem próbáltam vakuval madarat fotózni. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus saját project ez az egész les. Egyszerűen mesebeli. Minden madárfotós álma valósult meg nálad, már csak le kell szüretelned a munka gyümölcsét ! :)
    Élvezd ki ! :) Grat !

    VálaszTörlés
  5. Ha csak ennyit kaptál volna az éltettől erre az évre , már akkor is nagyon boldog lehetnél. Megdolgoztál érte ! Gratulálok! Üdv Tibi

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek!

    Egyébként a bankás képek is ebből a lesből készültek, csak kb 300 méterrel arrébb:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...