2013. január 2., szerda

Jóllakott napközis...

... vagy inkább jóllakott hisztis napközis?
Elég sokat kellett várni, mire a vércse megjelent. A telefonomon játszottam unalmamban. Majd elém szállt. Egy olyan beszállót tettem ki, ami elvileg tépésre is alkalmas lehet. Fúrtam a les elejére egy lyukat, amin ki tudom dugni az egereket. Kerestem gyorsan egy egeret. Először egy szürke farkát fogtam meg, de inkább kicseréltem egy fehérre. A vércse meglátta, neki is repült az egérnek. A beszállóra vitte! Nekiállt tépni, majd megette. A földön volt egy fagyott fehér egér is, azt is felvette, a beszállóra szállt, a fejét szétnyomta, majd elrepült vele. Bosszankodtam, hogy miért nem a szürkét tettem ki először. Jó pár akció kép készült a fehér egérrel, de azt nem mutatom be. Ismét visszajött, de most már egy szürkét dugtam ki a nyíláson. Az egér fejét a vércse szorította, a farkát meg én fogtam. Ezt is a beszállóra vitte, de megölése után elreppent. Nagyon kép nem is készült, mert háttal voltak, nem nagyon látszott az egér. Kis idő múlva megint előttem volt, ismét egy szürke. Ezt már majdnem látható helyre tette, de ezzel is elszállt. Vajon raktározza valahol őket? Több egeret már nem szántam neki, meg a szürkék el is fogytak. De megint megjelent. Kis tollászkodás után felém repült. Az üveg párkányára szállt, karmolgatta saját tükörképét és nagyon hangosan kiabált. Ezt sokszor megismételte, elég mérgesnek tűnt. Ilyent eddig nem csinált. Kis idő után megunta, majd elrepült, én meg hazamentem.
 Elnézést a sok képért :)

Vörös vércse:
























6 megjegyzés:

  1. Micsoda évkezdés! Nagyon ügyes vagy, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Lám a kreativitás meghozta az eredményt!Ámulok-bámulok-gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Gondoltad volna, hogy ilyesmivel lesz dolgod, mikor építetted a lest?
    "Csúcsok vagytok égi szellemek!":-)
    Szépek a képek!
    üdv: Szabó

    VálaszTörlés
  4. Erős sorozat, önerőből!
    Le a kalappal!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...