2013. január 27., vasárnap

Vércse -> ölyv

Ma reggel érdekes tapasztalatokat szereztem. A nagy hideg és a hó a vércsét rákényszerítette arra, hogy az ölyveknek kitett táplálékból egyen. Azonban minden alkalommal, amikor rárepült megjelentek az ölyvek. Sokat nem tudott belőle enni, de egy kevés azért jutott neki.
Az eleső alkalommal, amikor a földön fotóztam a vércsét, hirtelen elrepült, nem tudtam mi történt. Felnéztem és az ölyv a beszállón ült. Nagyon örültem, mert ennél a lesnél még egyszer sem láttam az ölyveket a beszállóra ülni, egyből a kaja mellé szoktak landolni. Az állvány félre volt téve, nem volt időm a gépet rátenni, ezért kézből készültek a képek, ha jól emlékszem 1/80-as záridővel. Kicsit izgultam, hogy meg bírom-e tartani bemozdulás nélkül. :)
Az ölyvek nem akcióztak, békésen ettek egymás mellett. Azért a később érkező félénken közelítette meg az elsőt.

















Nincsenek megjegyzések:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...