2013. február 9., szombat

A halálosztó

Egerekkel felszerelkezve ültem a lesbe. A vércsére nagyon sokáig kellett várnom. 10 óra körül tette tiszteletét a les előtt. Az első egeret előttem tépte szét, de ez után úgy tűnt, hogy már jól lakott. A többi egeret megölte, majd valahova elrepült vele, majd pár perc múlva ismét előttem volt. Biztos, hogy nem ette meg. Egyszer már írtam, hogy valahol raktározhatja őket. Két alkalommal láttam, hogy hova szállt velük. Egy fa ducra ült, de csak annyi dőre, hogy az egeret letegye. Amikor kijöttem a lesből, elmentem megnézni ezt a "raktárat". Itt két egér volt, a többit más helyre vitte. Szerintem kifulladásig tudta volna hordani az egereket, minden "fuvar" után visszatért, majd figyelte a következő áldozatot.

















A "raktár":


Háttérben a les:


2 megjegyzés:

  1. Pazar sorozat ismét!Nem gondolkodtál egy-két fészkelőláda telepítésén?Mindjárt itt a tavasz!

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszi! Van kint egy láda, abban költenek is. Tervezem én is, hogy hamarosan teszek ki párat. A bankáknak is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...