2012. január 2., hétfő

Tengelic!

Régóta szeretnék erről a madárról képet készíteni, de eddig sose jött össze, valami zavaró elem mindig volt a képben. Mostanában szerencsére rájárnak az etetőre. Ma is így történt ez. Cinegéket láttam egész nap, de valahogy ők is kikerülték a kitett ágat, mint hogy ráüljenek. Aztán tengelicek hangját hallottam. Egy beleült a napraforgó közepébe és egy madarat sem engedett leszállni, amíg táplálkozott. Érdekes hangot ad ki eközben, már volt szerencsém korábban is megtapasztalni. Gondoltam eljött ez én időm, most biztos leülnek elém a cinegék. Szerencsére egy tengelic jelent meg a keresőben. Több kép nagyon nem is készült. Mostanában végre énekes madár is kerül a blogba, mert ahogy nézem igen csak a ragadozók kerültek a főszerepbe.
Láttam még egy csúnya daganattal rendelkező cinegét is, nem volt szép látvány.


2 megjegyzés:

  1. Szép kép! Jó a háttér és a beszálló ág is. Ha az ember nézi egy darabig, feltűnően feltűnőek lesznek a pikkelyszerű tollak a fej piros részében :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi szépen! Hát még az eredeti képen :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...