2012. április 9., hétfő

Lesépítés

Hétvégén egy mobil lest építettünk. Már régóta tervezgettem, de most végre elkészült, nem csak papíron létezik :). Tóparton/mocsárban való fotózáshoz készült, a lessátrat szeretném kiváltani vele. Legnagyobb bajom az volt a sátorral, hogy fekvő fotózáskor a sátor ponyvája hozzáért a fejemhez, nem lehetett elférni. Most függőleges falakkal nem lesz ilyen gond :). Mobil lett, kis személyautóval könnyen szállítható. Nekem befér a Suzukimba. Pénteken - amikor elmentem a leszabott osb lapokért - szembesültem vele, hogy sokat számít 2 cm. Minden lapot max 1méter nagyságúra terveztem, de aztán kicsit megnöveltem (1025 mm-re) és így már nem fért be. Csak átlósan. Úgyhogy szombaton minden egyes darabból levágtam a felesleget... Ez után lefestettem, majd kezdődhetett az összerakás. Bízom benne, hogy a következő szerelés gyorsabb lesz :) 1.5-2 órát gondolok a következő teljes összerakásra. Az aljára került két keréknek is hely, talán segítséget jelent majd néha. Persze nem a mocsárban :). Van még vissza pár apró művelet, de a nagyja megvan! Remélem minél hamarabb ki tudjuk próbálni. :)






6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!De szerintem megy ez gyorsabban is!Ez a szakmám!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Még nem tettem össze csak azért, hogy mennyi idő. De ha agy szakember ezt mondja :)

      Törlés
  2. Na kérem, miből lesz a cserebogár?! :)
    Jól néz ki! Sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sanyi! Köszönöm szépen! Remélem beválik és megtérül a bele fektetett munka:)

      Törlés
  3. Szia Balasz..A vizi mobil lesedrol szeretnek erdeklodni.. sosztarich.krisztian@gmail.com ide kerlek kudj nekem elerhetoseget..
    Elore is koszonom

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...