2011. március 27., vasárnap

Konda-völgy

Esős, szürke, szomorú vasárnap. Ezzel jellemezhetném a mai napot. Délelőtt elindultam Dombóvárra, a tüskei horgásztavat körbesétálni. Először egy fekete harkály pár tűnt fel, nagyon meglepődtem. Sajnos, amire a közelbe érhettem volna egy biciklis elkergette őket. Persze a tudta nélkül. Egy nádas részhez értem, ahol függőcinegéket csalogattam magamhoz. Elég sokan voltak, ahhoz képest, hogy nem túl gyakori madár. Van olyan kép is, amin 5 db madár van. Láttam még barna rétihéjákat, nádi sármányt (kösz Gergő a határozást), csilpcsalpfüzikét, 5-6 sárgafejű királykát, fakuszt, tőkés récéket, élő és egy döglött bütykös hattyút, őszapókat, sok vörösbegyet.
A képek nem valami élesek, elég erős kivágást kellett alkalmazni és hiányzott a képstabilizátor. Jövő héten megjön a "lessátram" és megpróbál róluk   szebb képeket készíteni.

Függőcinege (Remiz pendulinus):









Barna rétihéja (Circus aeruginosus) [öreg hím]:


Nádi sármány (Emberiza schoeniclus):



Madármegfigyelő torony:



Fekete harkály a távolból fán, és levegőben. Valamint a rá utaló nyomok





Nincsenek megjegyzések:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...